Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Bestellen in de Koopjes Markthal

Bestelprocedure

Bestellen in de Koopjes Markthal gaat snel en simpel, via een aantal duidelijke stappen. Een bestelling wordt pas definitief nadat u deze heeft bevestigd. Tot die bevestiging bent u in staat gegevens te wijzigen en uw bestelling aan te passen.

Minimum bestelbedrag
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van € 9,95, onder dit bedrag wordt uw bestelling niet geaccepteerd.

Bestelproces

Stap 1: Selecteer artikelen
  • Selecteer eerst het gewenste artikel in de webshop.
  • Met de knop “Bestellen” voegt u een artikel toe aan de winkelwagen. Het standaard bestelaantal is “1”, maar deze kunt u handmatig verhogen door het gewenste aantal. Vul hiervoor het juiste getal in het vakje in.
  • Automatisch opent zich een nieuw scherm “Winkelwagen” met de mededeling “Hieronder ziet u uw winkelwagen, wanneer u artikelen geselecteerd hebt, zult u hier onder uw artikelen zien”. In dit scherm kunt u het aantal alsnog wijzigen door het bestelaantal te veranderen in de gewenste aantal. U kunt hier ook het bestelde artikel annuleren door op de prullenbak te klikken.
  • U ziet het totaalbedrag van de door uw bestelde(n) artikel(en).
  • In het veld “ACTIE- OF KORTINGSBONNEN” kunt u de code invoeren om gebruik van een actie of korting te maken. Vul de code in en klik op het vakje “voeg toe”.
  • Onder “TOTAALBEDRAG” ziet u wat u bestelling kost inclusief verzendkosten, wat het bestelbedrag excl. BTW is en hoeveel BTW u dient te betalen. Als laatste treft u het “totaalbedrag incl. BTW” aan.
  • Nu heeft u twee mogelijkheden: u shopt verder door linksonder op de knop “Verder winkelen” te klikken of u gaat akkoord met de bestelling en klikt rechtsonder op de knop “Bestel deze artikelen”. In het eerste geval keert u terug naar de beginpagina van de webshop en winkelt u rustig verder. Het reeds bestelde artikel blijft bewaard in de winkelwagen en u kunt hier nu een ander artikel aan toevoegen.
  • Bent u tevreden met uw keuze en wenst u af te rekenen klik dan rechtsonder op ”Bestel deze artikelen” en u gaat door naar stap 2.
 
Stap 2: Klantgegevens en afrekenen
  • U heeft in de vorige stap op “bestel deze artikelen” geklikt en u wenst uw bestelling definitief te maken.
  • Vul bij “persoonsgegevens” uw gegevens in. Alle met “*” gemarkeerde velden dienen verplicht te worden ingevuld. Tevens dient u een keuze te maken of u als Particuliere klant (standaard geselecteerd) dan wel als zakelijke klant besteld. Kiest u voor het laatste dan dient u verlicht een bedrijfsnaam in te vullen eventueel aan te vullen met KVK nummer en BTW nummer.
  • Als laatste heeft u nog een keuze om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Selecteer dan “afleveradres, indien anders”. Nu openen een aantal nieuwe velden waar u de juiste aflevergegevens kunt invullen.
  • Bij “Betaalmethode” dient u een keuze te maken op welke wijze u uw bestelling wenst te betalen. Hier heeft u keuze uit vooraf betalen, rembours (extra kosten € 10,-), iDeal en Bancontact, Mastercard en bankoverboeking. Maak een keuze welke u het beste past en volg de instructies van de betaalvorm.
  • Onder “Controle” ziet u nog een keer de volledige gegevens van uw bestelling. Kijk uw gegevens goed na! Heeft u een opmerking voor ons, vul deze dan in door dit in het veld “opmerkingen” te schrijven. U dient akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden en te bevestigen dat u uw bestelling gecontroleerd hebt door hier een “√” (vinkje) te plaatsen.
  • Tevens kunt u zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief, indien u dit wenst plaats dan een “√” (vinkje) bij “Meld aan voor de nieuwsbrief”.
  • Als alles juist is en u wilt daadwerkelijk bestellen, klik dan op "Nu kopen". U krijgt daarna van ons een bevestigingsmail.

Orderbevestiging
Nadat wij de bestelling ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van alle bestelinformatie. Geen mail ontvangen? Controleer of de bevestiging niet tussen “ongewenste e-mail” of in de spam-folder terecht is gekomen. Is dat niet het geval, mail ons dan via info@Koopjes Markthal.nl of bel 0416 – 440 355 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur).
 
Is uw bestelling al onderweg, maar wens u deze niet te ontvangen? Dan kunt u de bestelling actief weigeren: geef aan de postbode door dat u het pakket niet in ontvangst wenst te nemen. Nadat we het pakket retour ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Neemt u het pakket wel in ontvangst dan kunt u deze nog wel binnen 14 dagen herroepen. Kijk voor uitleg hierover op de pagina herroepingsrecht.

Vragen over een artikel?
Wij staan graag voor u klaar, ook bij vragen over een artikel. Mail ons naar info@Koopjes Markthal.nl of bel naar 0416 – 440 355. Heeft u vragen over een reeds aangeschaft artikel? Vermeldt dan a.u.b. uw bestelnummer. Het bestelnummer vindt u op de orderbevestiging en de factuur.
Op deze website gebruikt Koopjesmarkthal.nl cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Als u op de knop Accepteren klikt, worden er daarnaast cookies gebruikt voor advertentiedoeleinden. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.