Bestellen in de Koopjes Markthal

Bestelprocedure

Bestellen in de Koopjes Markthal gaat snel en simpel, via een aantal duidelijke stappen. Een bestelling wordt pas definitief nadat u deze heeft bevestigd. Tot die bevestiging bent u in staat gegevens te wijzigen en uw bestelling aan te passen.

Minimum bestelbedrag
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van € 9,95, onder dit bedrag wordt uw bestelling niet geaccepteerd.

Bestelproces

Stap 1: Selecteer artikelen
  • Selecteer eerst het gewenste artikel in de webshop.
  • Met de knop “Bestellen” voegt u een artikel toe aan de winkelwagen. Het standaard bestelaantal is “1”, maar deze kunt u handmatig verhogen door het gewenste aantal. Vul hiervoor het juiste getal in het vakje in.
  • Automatisch opent zich een nieuw scherm “Winkelwagen” met de mededeling “Hieronder ziet u uw winkelwagen, wanneer u artikelen geselecteerd hebt, zult u hier onder uw artikelen zien”. In dit scherm kunt u het aantal alsnog wijzigen door het bestelaantal te veranderen in de gewenste aantal. U kunt hier ook het bestelde artikel annuleren door op de prullenbak te klikken.
  • U ziet het totaalbedrag van de door uw bestelde(n) artikel(en).
  • In het veld “ACTIE- OF KORTINGSBONNEN” kunt u de code invoeren om gebruik van een actie of korting te maken. Vul de code in en klik op het vakje “voeg toe”.
  • Onder “TOTAALBEDRAG” ziet u wat u bestelling kost inclusief verzendkosten, wat het bestelbedrag excl. BTW is en hoeveel BTW u dient te betalen. Als laatste treft u het “totaalbedrag incl. BTW” aan.
  • Nu heeft u twee mogelijkheden: u shopt verder door linksonder op de knop “Verder winkelen” te klikken of u gaat akkoord met de bestelling en klikt rechtsonder op de knop “Bestel deze artikelen”. In het eerste geval keert u terug naar de beginpagina van de webshop en winkelt u rustig verder. Het reeds bestelde artikel blijft bewaard in de winkelwagen en u kunt hier nu een ander artikel aan toevoegen.
  • Bent u tevreden met uw keuze en wenst u af te rekenen klik dan rechtsonder op ”Bestel deze artikelen” en u gaat door naar stap 2.
 
Stap 2: Klantgegevens en afrekenen
  • U heeft in de vorige stap op “bestel deze artikelen” geklikt en u wenst uw bestelling definitief te maken.
  • Vul bij “persoonsgegevens” uw gegevens in. Alle met “*” gemarkeerde velden dienen verplicht te worden ingevuld. Tevens dient u een keuze te maken of u als Particuliere klant (standaard geselecteerd) dan wel als zakelijke klant besteld. Kiest u voor het laatste dan dient u verlicht een bedrijfsnaam in te vullen eventueel aan te vullen met KVK nummer en BTW nummer.
  • Als laatste heeft u nog een keuze om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Selecteer dan “afleveradres, indien anders”. Nu openen een aantal nieuwe velden waar u de juiste aflevergegevens kunt invullen.
  • Bij “Betaalmethode” dient u een keuze te maken op welke wijze u uw bestelling wenst te betalen. Hier heeft u keuze uit vooraf betalen, rembours (extra kosten € 10,-), iDeal en Bancontact, Mastercard en bankoverboeking. Maak een keuze welke u het beste past en volg de instructies van de betaalvorm.
  • Onder “Controle” ziet u nog een keer de volledige gegevens van uw bestelling. Kijk uw gegevens goed na! Heeft u een opmerking voor ons, vul deze dan in door dit in het veld “opmerkingen” te schrijven. U dient akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden en te bevestigen dat u uw bestelling gecontroleerd hebt door hier een “√” (vinkje) te plaatsen.
  • Tevens kunt u zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief, indien u dit wenst plaats dan een “√” (vinkje) bij “Meld aan voor de nieuwsbrief”.
  • Als alles juist is en u wilt daadwerkelijk bestellen, klik dan op "Nu kopen". U krijgt daarna van ons een bevestigingsmail.

Orderbevestiging
Nadat wij de bestelling ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van alle bestelinformatie. Geen mail ontvangen? Controleer of de bevestiging niet tussen “ongewenste e-mail” of in de spam-folder terecht is gekomen. Is dat niet het geval, mail ons dan via info@Koopjes Markthal.nl of bel 0416 – 440 355 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur).
 
Is uw bestelling al onderweg, maar wens u deze niet te ontvangen? Dan kunt u de bestelling actief weigeren: geef aan de postbode door dat u het pakket niet in ontvangst wenst te nemen. Nadat we het pakket retour ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Neemt u het pakket wel in ontvangst dan kunt u deze nog wel binnen 14 dagen herroepen. Kijk voor uitleg hierover op de pagina herroepingsrecht.

Vragen over een artikel?
Wij staan graag voor u klaar, ook bij vragen over een artikel. Mail ons naar info@Koopjes Markthal.nl of bel naar 0416 – 440 355. Heeft u vragen over een reeds aangeschaft artikel? Vermeldt dan a.u.b. uw bestelnummer. Het bestelnummer vindt u op de orderbevestiging en de factuur.
Kunnen we je helpen?

Kunnen we je helpen?

Neem dan contact op met de klantenservice:

  • Telefoon 0416-440355
  • Whatsapp 06-22799209
  • E-mail info@koopjesmarkthal.nl
Volg ons op social media: