Betalen in de Koopjes Markthal

Betalen
 


Bij Koopjesmarkthal.nl betaalt u m.b.v. een beveiligde internetverbinding, waardoor de afscherming van uw persoonlijke gegevens is gewaarborgd. Hiermee voldoen wij aan de strenge eisen die Thuiswinkel.org aan de betaalomgevingen stelt.
 

Wij bieden de volgende betaalmethodes aan:
 
  • Ideal 
    Directe betaling tbv klanten in Nederland en het is kosteloos
  • Bancontact / Mistercash 
    Directe betaling tbv klanten in België en is kosteloos
  • Paypal
    Naar iedereen geld overmaken met je emailadres
  • Bankoverboeking
    indirecte betaling tbv klanten in Nederland en België en is kosteloos
  • Afterpay (extra kosten 5%)
    Achteraf betalen voor Nederlandse en Belgische consumenten en zakelijke klanten.
 
Bevestiging van betaling / vrijgave per email
 
Nadat we uw betaling hebben ontvangen ontvangt u hiervan een afzonderlijke bevestiging per email.
 
Uitleg over de betaalmethoden

iDeal
iDeal is de meest bekende en meest gebruikte betaalmethode voor internet in Nederland. U betaalt direct via uw persoonlijke en vertrouwde bankomgeving.

Bancontact / Mister Cash
Onze Belgische klanten kunnen met een Mister Cash kaart betalen in onze shop. Het te betalen bedrag wordt van uw debitcard afgeschreven. Let erop dat u het 17-cijferig kaartnummer ingeeft zonder spaties te gebruiken en dat het kaartnummer niet gelijk is aan de 'Card id' welke onder op de kaart wordt vermeld.

Paypal
Voor (internationale) klanten die beschikken over een bankrekening op Paypal, kunnen daarmee veilig betalen. Bij het afrekenen middels Paypal wordt je automatisch naar de Paypal login scherm verwezen. Volg nu de instructies op de Paypal site en na een juiste betaling word je automatisch naar onze site terugverwezen. Voor betaling middels Paypal brengen we 3% betaalkosten in rekening.

Bankoverboeking
Bestel eerst uw product en maak het totaalbedrag over door middel van een directe overboeking vanaf uw eigen bankrekening. Wij versturen het product nadat wij de bevestiging hebben ontvangen dat de betaling heeft plaatsgevonden. De levertijd zal hierdoor worden vertraagd.  
 

AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)

AfterPay voert voor koopjesmarkthal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen voor bedrijven

Bij koopjesmarkthal.nl kun je achteraf betalen met AfterPay als zakelijke klant. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

We brengen voor betalingen middels Afterpay 5% betaalkosten in rekening.
  
Mislukte betalingen
Het kan onverhoopt voorkomen dat uw betaling niet lukt. U heeft bijvoorbeeld uw Reader van de bank niet bij de hand, u bent uw PIN-code vergeten. Ook kan het voorkomen dat er een storing is bij het iDeal systeem van een bepaalde bank. Uw bestelling zal dan niet in behandeling worden genomen. Wij stellen u hier per email van op de hoogte. Uw bestelling wordt pas in behandeling genomen als de betaling is voldaan.
 
Bestelling annuleren
Als u de betaling al hebt gedaan, maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@Koopjesmarkthal.nl of bel met 0416 440 355 (bereikbaar op werkdagen van 9 – 18u). Wij streven ernaar om het geld binnen 2 werkdagen terug te storten.
 
Prijzen inclusief BTW
De prijzen bij Koopjesmarkthal.nl zijn inclusief de BTW. Het BTW percentage en bedrag wordt apart op de factuur vermeld.
Kunnen we je helpen?

Kunnen we je helpen?

Neem dan contact op met de klantenservice:

  • Telefoon +31 (0)416 440 355
  • Whatsapp +31 (0)6 25 20 98 98
  • E-mail info@koopjesmarkthal.nl
Volg ons op social media: