Betalen in de Koopjes Markthal

Betalen
 


Bij Koopjesmarkthal.nl betaalt u m.b.v. een beveiligde internetverbinding, waardoor de afscherming van uw persoonlijke gegevens is gewaarborgd. Hiermee voldoen wij aan de strenge eisen die Thuiswinkel.org aan de betaalomgevingen stelt.
 

Wij bieden de volgende betaalmethodes aan:
 
  • Ideal 
    Directe betaling tbv klanten in Nederland en het is kosteloos
  • Bancontact
    Directe betaling tbv klanten in België en is kosteloos
  • Paypal
    Naar iedereen geld overmaken met je emailadres
  • Bankoverboeking (SEPA)
    indirecte betaling tbv klanten in Nederland en België en is kosteloos
  • KBC/CBC betaalknop
    Directe betaling tbv klanten van KBC en CBC en is kostenloos
  • Belfius betaalknop
    Directe betaling tbv klanten van Belfius en is kostenloos
  • Apple Pay
    Directe betaling tbv klanten internationaal die gebruikmaken van de Apple Wallet op een Apple product en is kostenloos
  • Creditcard
    Directe betaling en is kostenloos
  • Klarna achteraf betalen
    Indirecte betaling en is kostenloos
  • Afterpay (extra kosten 5%)
    Achteraf betalen voor Nederlandse en Belgische consumenten en zakelijke klanten.
 
Bevestiging van betaling / vrijgave per email
 
Nadat we uw betaling hebben ontvangen ontvangt u hiervan een afzonderlijke bevestiging per email.
 
Uitleg over de betaalmethoden

iDeal
iDeal is de meest bekende en meest gebruikte betaalmethode voor internet in Nederland. U betaalt direct via uw persoonlijke en vertrouwde bankomgeving.

Bancontact
Onze Belgische klanten kunnen met een Mister Cash kaart betalen in onze shop. Het te betalen bedrag wordt van uw debitcard afgeschreven. Let erop dat u het 17-cijferig kaartnummer ingeeft zonder spaties te gebruiken en dat het kaartnummer niet gelijk is aan de 'Card id' welke onder op de kaart wordt vermeld.

Paypal
Voor (internationale) klanten die beschikken over een bankrekening op Paypal, kunnen daarmee veilig betalen. Bij het afrekenen middels Paypal wordt je automatisch naar de Paypal login scherm verwezen. Volg nu de instructies op de Paypal site en na een juiste betaling word je automatisch naar onze site terugverwezen.

Bankoverboeking (SEPA)
Bestel eerst uw product en maak het totaalbedrag over door middel van een directe overboeking vanaf uw eigen bankrekening. Wij versturen het product nadat wij de bevestiging hebben ontvangen dat de betaling heeft plaatsgevonden. De levertijd zal hierdoor worden vertraagd.  

KBC/CBC betaalknop
Wanneer u voor de KBC/CBC-Betaalknop als betaalmethode kiest, selecteert u  vervolgens uw eigen bank: KBC of CBC. U wordt dan doorgestuurd naar de vertrouwde online bankomgeving, waar de betaalgegevens al klaarstaan. U heeft dan de keuze om de betaling te bevestigen met een kaartlezer of door de betaling over te nemen met de app door een QR-code te scannen. De betaling is gegarandeerd zodra bevestigd, waardoor uw bestelling direct verwerkt zal worden.

Belfius betaalknop
Bij een betaling via de Belfius Pay Button kunt u de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via Belfius Direct Net gebruikt u een kaartlezer om de betalingen te bevestigen. Wanneer de betaling bevestigd is, kan de bestelling direct verwerkt worden omdat uitbetaling gegarandeerd is.

Apple Pay
Ons systeem detecteert automatisch of u betaalt vanaf een Apple device. Alleen dan wordt Apple Pay getoond als betaalmethode. Na het selecteren van Apple Pay als betaalmethode wordt de betaling voltooid met de Touch ID of Face ID.

Creditcard
Wij accepteren de volgende creditcards: Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi. Wanneer u voor betaling middels creditcard kiest hoeft u alleen  uw kaartgegevens in te vullen en de betaling te autoriseren.

Klarna achteraf betalen
U heeft in het bestelproces voor ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode gekozen vervolgens vult u uw gegevens in en u voltooit de bestelling.
Bij de eerste bestelling dient u als nieuwe klant een Klarna-account aan te maken, waar u uw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Voor elke terugkerende bestelling hoeft u alleen uw e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in te vullen. Na voltooiing van de bestelling krijgt u een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in uw Klarna-account. U betaalt op de manier van uw voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app. Uw bestelling wordt door direct verwerkt tenzij Klarna uw betaling niet heeft geauthoriseerd.
 

AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)

AfterPay voert voor koopjesmarkthal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen voor bedrijven

Bij koopjesmarkthal.nl kun je achteraf betalen met AfterPay als zakelijke klant. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

We brengen voor betalingen middels Afterpay 5% betaalkosten in rekening (de werkelijke kosten zijn een vaste toeslag van € 1,30 plus een risicopremie van 3,25%).
  
Mislukte betalingen
Het kan onverhoopt voorkomen dat uw betaling niet lukt. U heeft bijvoorbeeld uw Reader van de bank niet bij de hand, u bent uw PIN-code vergeten. Ook kan het voorkomen dat er een storing is bij het iDeal systeem van een bepaalde bank. Uw bestelling zal dan niet in behandeling worden genomen. Wij stellen u hier per email van op de hoogte. Uw bestelling wordt pas in behandeling genomen als de betaling is voldaan.
 
Bestelling annuleren
Als u de betaling al hebt gedaan, maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@Koopjesmarkthal.nl of bel met 0416 440 355 (bereikbaar op werkdagen van 9 – 18u). Wij streven ernaar om het geld binnen 2 werkdagen terug te storten.
 
Prijzen inclusief BTW
De prijzen bij Koopjesmarkthal.nl zijn inclusief de BTW. Het BTW percentage en bedrag wordt apart op de factuur vermeld.
Kunnen we je helpen?

Kunnen we je helpen?

Neem dan contact op met de klantenservice:

  • Telefoon +31 (0)416 440 355
  • Whatsapp +31 (0)6 25 20 98 98
  • E-mail info@koopjesmarkthal.nl
Volg ons op social media: