Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klachtenprocedure bij de Koopjes Markthal

Koopjes Markthal heeft kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag dat u 100% tevreden over ons bent. Wij zullen al het mogelijke doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Bent u toch niet tevreden over een levering, de afhandeling van een bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. Doe dit door een e-mail te versturen naar info@koopjesmarkthal.nl of schriftelijk naar:

Koopjes Markthal
t.a.v. afdeling klachtbehandeling
Dijkstraat 10
5141 JL Waalwijk
 
Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

U kunt eveneens een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan via de website www.sgc.nl. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van het Europees ODR Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Op deze website gebruikt Koopjesmarkthal.nl cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Als u op de knop Accepteren klikt, worden er daarnaast cookies gebruikt voor advertentiedoeleinden. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.