Klachtenprocedure bij de Koopjes Markthal

Koopjes Markthal heeft kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag dat u 100% tevreden over ons bent. Wij zullen al het mogelijke doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Bent u toch niet tevreden over een product, de levering, de afhandeling van een bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u hierover een klacht indienen. Doe dit door een e-mail te versturen naar info@koopjesmarkthal.nl of schriftelijk naar:

Koopjes Markthal
t.a.v. afdeling klachtbehandeling
Dijkstraat 10
5141 JL Waalwijk
 
Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

U kunt eveneens een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan via de website www.sgc.nl. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van het Europees ODR Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kunnen we je helpen?

Kunnen we je helpen?

Neem dan contact op met de klantenservice:

  • Telefoon +31 (0)416-440355
  • Whatsapp +31 (0)6-22799209
  • E-mail info@koopjesmarkthal.nl
Volg ons op social media: