Klachtenprocedure bij de Koopjes Markthal
Koopjes Markthal heeft kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag dat u 100% tevreden over ons bent. Wij zullen al het mogelijke doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Bent u toch niet tevreden over een product, de levering, de afhandeling van een bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u hierover een klacht indienen. Doe dit door een e-mail te versturen naar info@koopjesmarkthal.nl of schriftelijk naar:
Koopjes Markthal
t.a.v. afdeling klachtbehandeling
Dijkstraat 10
5141 JL Waalwijk
Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.
U kunt eveneens een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan via de website www.sgc.nl. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van het Europees ODR Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kunnen we je helpen?
Neem dan contact op met de klantenservice:
- Telefoon +31 (0)416 440 355
- Whatsapp +31 (0)6 25 20 98 98
- E-mail info@koopjesmarkthal.nl