Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Levering door de Koopjes Markthal

Verwachte levertijd
Wij vermelden de levertijd van elk artikel op de productpagina. Deze levertijd is een verwachte levertijd, rekening houdend met beschikbare voorraad en vaste leverschema's van onze leveranciers. Deze levertijd wordt regelmatig bijgewerkt. Dat wil zeggen dat we continue controleren of er wijzigingen zijn in de voorraad en, waar nodig, de verwachte levertijd aanpassen. Dit is dan onmiddellijk zichtbaar in de shop. De voorraad van veel artikelen is beperkt tot 1 stuk. Indien u meer dan 1 stuk van een artikel wenst te bestellen, kan het zijn dat de levertijd langer wordt dan op de productpagina vermeldt staat. Bij grotere afnames adviseren wij altijd om hierover contact met ons op te nemen, zodat wij u een preciezere levertijd kunnen opgeven.
Koopjes Markthal maakt veelal gebruik van dropshipping wat betekent dat uw bestelling door de leverancier rechtstreeks naar u zal worden verstuurd. Voordeel hiervan is dat wij u een veel ruimer assortiment kunnen aanbieden welke uit voorraad leverbaar is. Zodoende maken wij gebruik van de jarenlange ervaring en expertise van deze leveranciers en de afspraken welke zij met de verzendpartners hebben gemaakt.  Het streven is om uw bestelling zo snel mogelijk op een juiste wijze bij u aan te bieden. Veelal zal dit de volgende (werk)dag zijn, echter afhankelijk van het bestelde artikel, tijdstip van bestellen, tijd van het jaar, kan de levertijd zijn vertraagd. Indien een product wel uit eigen voorraad geleverd wordt dan ziet u een aangepaste levertijd staan. De aanduiding "direct leverbaar" komt overeen met een levertijd van 1 of 2 werkdagen, waarbij wij streven naar 1 werkdag. Afhankelijk van tijdstip van bestellen (na 15:00u) en de tijd van het jaar met grote drukte kan dit soms 2 werkdagen zijn. Artikelen met een levertijd waarin staat "vóór 14u besteld", worden indien voor 14:00u besteld dezelfde werkdag nog verstuurd. 
 
Verzendkosten


Voor verzending in Nederland berekenen wij € 5,95 verzendkosten tot een bestelwaarde van € 25,-, tot € 40,- berekenen wij € 2,95 en daarboven is levering in Nederland gratis. Voor levering in België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 6,95. Dit is van toepassing op standaard verpakkingen (max. 100 x 75 x 50 cm) en met een maximaal gewicht van 20 kg. Indien het product in een grotere verpakking moet worden verstuurd of niet met onze standaard pakketdienst (bv PostNL of DHL) kan worden verzonden, dan zullen de verzendkosten hiervan afwijken. Bij uw bestelling worden de verzendkosten automatisch verwerkt in het besteloverzicht. Voordat u de bestelling inclusief de bestelkosten plaatst, dient u dit te bevestigen.
 
Track & trace & tijdstip van bezorgen


Als uw bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email zit tevens een track & trace link waarmee u de status van de aflevering kunt volgen. Wilt u weten hoe laat de bezorger bij u komt bezorgen? Raadpleeg dan de volgende pagina:
  • DHL Parcel: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden.
    
Door uw postcode in te geven, krijgt u een overzicht van de tijdvensters per datum waarbinnen bezorging normaal gesproken plaats vindt. 
  • PostNL: https://www.postnl.nl/app/ 
    
Check simpel hoe laat de bezorger komt. Alles over uw zending vindt u in de app. Bezorger gemist? U kunt meestal zelf een nieuwe bezorgplaats of -tijd kiezen. Zoekt u een PostNL-locatie, tarief, postcode of adres? De app helpt.
  • DPD: https://www.dpd.com
    Vul het track & trace nummer in en kies voor het land van levering.

Bezorging
Uw bestelling wordt door de gekozen verzender op het door u opgegeven afleveradres aangeboden. Bezorger gemist? 
Als u niet thuis bent bij aflevering laat de chauffeur een kaartje bij u achter met hierop een bezorgcode (Nederlandse, particuliere afleveressen) of een zendingnummer (Belgische, particuliere afleveradressen). Let op uw pakket kan ook bij de buren zijn afgegeven. Met behulp van de code kunt u een alternatieve bezorgmogelijkheid kiezen. Onderneemt u geen actie, dan wordt uw pakket automatisch de volgende werkdag opnieuw aangeboden of afgegeven bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder. Dit geldt voor particuliere afleveradressen in Nederland en België. Bij aflevering op een zakelijk adres kunnen afwijkende opties gelden.

Indien het pakket niet succesvol bij u kan worden afgeleverd of u haalt het pakket niet tijdig op bij het afhaalpunt van de vervoerder, dan wordt de zending automatisch naar ons geretourneerd. Hieraan zijn kosten verbonden, welke voor uw rekening zijn. Wenst u de bestelling opnieuw te ontvangen dan belasten wij deze kosten plus de nieuwe verzendkosten aan u door. Annuleert u de bestelling dan worden de retourkosten op het aankoopbedrag in mindering gebracht.

Afhalen
Het is alleen bij uitzondering mogelijk om uw bestelling in Waalwijk af te halen. Indien u dit wenst dan gelieve ons hiervan op de hoogte te stellen. Dat kan telefonisch op 0416 - 440 355 of per email naar info@koopjesmarkthal.nl

Bereikbaarheid
Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 0416 - 440 355 op werkdagen van 09.00 – 18.00 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen op info@koopjesmarkthal.nl. Wij streven er naar om binnen één werkdag een reactie te geven.
Op deze website gebruikt Koopjesmarkthal.nl cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Als u op de knop Accepteren klikt, worden er daarnaast cookies gebruikt voor advertentiedoeleinden. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.